HTML

Egy ateista naplója

Friss topikok

  • theatheist: Szia! Köszönöm a hozzászólásod, örülök, hogy találtál valami érdekeset a sok hülyeség között, ami... (2013.10.14. 22:44) Jézus vs Buddha
  • theatheist: Köszönöm szépen :) (2013.10.06. 20:04) A forrás
  • haloventime: Köszi a beszámolót, és gratulálok a helyezésedhez! Üzenetben válaszolok, úgyhogy majd nézd a post... (2013.04.08. 20:52) két vélemény
  • theatheist: A nap beszólása pedig (Y-tól) "Te nem ismerted X-et, mert nem olvastad a könyvet, pedig csak ilyen... (2013.03.18. 17:16) A hívő lélek torzulásai
  • theatheist: Én sem igazán akartam róla beszélni csak épp belefutottam a facebookon és ide akartam kapcsolni, h... (2013.02.25. 16:45) Korán reggel

Címkék

nehéz napok

2012.09.18. 14:15 varkány

Réges régen egy idealista kitalálta, hogy milyennek kéne lennie a férfianak. Nem, az nem érdekelte, hogy valójában milyen, legfeljebb csak addig amíg azon törte a fejét, hogy milyen ne legyen a férfi. Azóta csak szövődnek a hasonló tündérmesék és itt őrlödünk, emésztjük és gyűlöljük magunkat, amiért nem vagyunk olyanok, mint amilyenek valakinek a képzeletében voltunk. Itt őrlődöm most én is, gondolkodom, hogy vajon mi az ami a meséből igaz lehet, mettől meddig terjed az az elmosódott határ, amely lehetséges fantáziát és a képtelenséget választja el egymástól. Mert javamra válhat, ha megpróbálok jobb lenni a mese által, és belepusztulhatok abba, ha a lehetetlent ostromlom. Férfi vagyok, ember vagyok. Létezésem célja eredetileg olyasmi, amely elfogadhatatlan, degradáló, és undorítóan primitív. S így e céltalanságban kell választanom, s ha választok az olyasmi legyen, ami legalább részben én vagyok. Nem kell egészen. Nincsen szükségem magamra. Gyűlölöm, és megvetem, ami vagyok, de eldobni nem tudom, mert ha eldobom akkor meghalok. De addig, csak addig, amíg elpusztulni kell, addig hadd legyek még valami.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofanatheist.blog.hu/api/trackback/id/tr326035423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása