HTML

Egy ateista naplója

Friss topikok

  • theatheist: Szia! Köszönöm a hozzászólásod, örülök, hogy találtál valami érdekeset a sok hülyeség között, ami... (2013.10.14. 22:44) Jézus vs Buddha
  • theatheist: Köszönöm szépen :) (2013.10.06. 20:04) A forrás
  • haloventime: Köszi a beszámolót, és gratulálok a helyezésedhez! Üzenetben válaszolok, úgyhogy majd nézd a post... (2013.04.08. 20:52) két vélemény
  • theatheist: A nap beszólása pedig (Y-tól) "Te nem ismerted X-et, mert nem olvastad a könyvet, pedig csak ilyen... (2013.03.18. 17:16) A hívő lélek torzulásai
  • theatheist: Én sem igazán akartam róla beszélni csak épp belefutottam a facebookon és ide akartam kapcsolni, h... (2013.02.25. 16:45) Korán reggel

Címkék

2013.02.15. 14:19 varkány

Egyik oka annak, hogy nem hihetek a szememnek:

http://manna.ro/tech/igy-jatszik-veled-az-ido-2012-03-09.html

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofanatheist.blog.hu/api/trackback/id/tr166035413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haloventime 2013.02.15. 16:57:41

Akkor lehet, hogy ezért vagyok olyan lassú.

theatheist 2013.02.16. 16:06:09

Bocsi egy ideig nem volt időm foglalkozni a blogokkal, mert német nyelvvizsgára készültem. Arra amelyikre nem mentem el, mert én hülye barom nem figyeltem, hogy a szóbeli dátuma nem febr. 16, hanem 15. Szóval épp most választottam meg magam az év hülyéjének és ha legszívesebben főbe lőném magam. De mindegy is. Alapon egy elvarázsolt világban élek, amiben vannak szép dolgok és jó gondolataim, de mint Liliomlány is mondta, szarra sem megyek vele, ha nem tudom realizálni ezeket a gondolatokat és csak annyi szűrödik át belőle, hogy egy böszme bamba barom vagyok. Egyébként azért ajánlotta a blogodat, mert szerinte te is szeretsz mélyen elfilózni hasonló dolgokon, mint én. És gondoltam, hogy nem lesz igazán jó, ha a regelt nevemmel írok hozzád, mert bár az ateizmusról vezetek egy blogot igazából ez csak egy hobbi. Ha megnézed a bejegyzések dátumait, látszik is, hogy jobb hónapokban 3-4 bejegyzést, ha írok, igazán hosszút meg még ritkábban. Szóval nem vagyok az a fajta, aki azzal ébred és azzal fekszik, hogy milyen is a vallás meg stb. Igazából egyre kevésbé érdekel az egész dolog, csak akkor írok, ha valami érdekes jut eszembe. És éppen ezért sem szeretném, hogy ha a hozzászólásaimból rögtön az menne át, hogy a nézeteidet támadni, vagy leszólni akarnám, mert egyáltalán nem akarom. Nyilván nem értünk egyet mindenben, but who the hell do?! Igyekszem majd a kommentjeim ateista élét tompítani, de nyilván mivel ebből a szemszögből értelmezem a köznapi tapasztalataimat, és mert ez alapján filozofálok, maradnak majd benne esetleg egyet nem értések, de azt hiszem ez mindenkivel előfordul. Ha van kedved követni a blogomat, bár egyre kevésbé van mit, annak örülök, de ha hülyeségnek találod, amit írok, nyugodtan ignoráld az egészet, nem sértődök meg ilyesmin:)mindenesetre én követem a blogodat és nem fojtom magamba a mondanivalóm, szóval muszáj lesz neked:)

haloventime 2013.02.16. 16:17:51

Először is: nyugalom a nyelvvizsga miatt! Képzeld el, a nővérem is pont így járt pár éve, hogy a német nyelvvizsga egyik részére nem ment el, mert elnézte a dátumot. :D De aztán elment legközelebb, és minden rendben volt, szóval előfordul néha. Nekem aztán nem sértő, amit írsz, mindenki elmondhatja a véleményét, legfejjebb nem olvasom, ha nagyon nem tetszik, vagy max ha kiderül, hogy valami idegbeteg elmebeteg vagy, letiltalak. De nem negatívan kivételezek veled, ez mindenkire vonatkozik. De ez mondjuk egyértelmű, mindennki így csinálja, csak mondom. Meg aztán én is tudok gyorsan határozott kijelentéseket tenni az interneten, itt mindenki egy kicsit nagyobb szájkaratés, és sajnos vannak előítéleteim, amik befolyásolnak. De ügyelek arra, hogy ne. És ha csak a "neved" miatt már unszimpatikusnak tartanálak, akkor az eléggé nagy balgaság lenne, és az előítéletek csapdájába esnék, ami roppant előnytelen dolog. Amúgy szerintem keresve sem találhattál volna jobb (azaz rosszabb) időpontot arra, hogy elkezdj olvasni, hiszen mostanában nyafogok a legtöbbet és írok a legkevesebb érdekes dolgot. :D Táppánzre mentem.
süti beállítások módosítása