HTML

Egy ateista naplója

Friss topikok

  • theatheist: Szia! Köszönöm a hozzászólásod, örülök, hogy találtál valami érdekeset a sok hülyeség között, ami... (2013.10.14. 22:44) Jézus vs Buddha
  • theatheist: Köszönöm szépen :) (2013.10.06. 20:04) A forrás
  • haloventime: Köszi a beszámolót, és gratulálok a helyezésedhez! Üzenetben válaszolok, úgyhogy majd nézd a post... (2013.04.08. 20:52) két vélemény
  • theatheist: A nap beszólása pedig (Y-tól) "Te nem ismerted X-et, mert nem olvastad a könyvet, pedig csak ilyen... (2013.03.18. 17:16) A hívő lélek torzulásai
  • theatheist: Én sem igazán akartam róla beszélni csak épp belefutottam a facebookon és ide akartam kapcsolni, h... (2013.02.25. 16:45) Korán reggel

Címkék

2013.01.09. 23:07 varkány

Hogy a szavak által kavart vihar elüljön nekem is várnom kell, mert bár igyekszem egyben tartani magam, az igazság az, hogy egy szóra is összetörök. A vádnak, ami illet, két éle van: egyfelől nem tudom éreztetni vele, hogy értékes és szerethető. Cserébe emlékeztet, hogy nem vagyok értékes és szerethető. S mert egymást bénítjuk, egy spirálban zuhanunk, s valahogy úgy fest, hogy ha egyikünk repülne is, először kettőnk súlyát kell elbírnia. Talán nem véletlen, hogy mindenki önmagát kell mentse: miért várjuk, hogy aki magát se tudja menteni rögtön két kettőt mentsen? Le kell ülnöm és át kell gondolnom mindezt, mert az nem lehet, hogy ennyire bántsuk egymást, ha már szeretni nem tudunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofanatheist.blog.hu/api/trackback/id/tr46035417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása